Pozycjonowanie stron – cena – jakość
Marketing internetowy jest bardzo istotnym elementem funkcjonowania każdego biznesu. Odpowiednio zaplanowana kampania reklamowa pozwala na zwiększenie zainteresowania naszą firmą, co z kolei przekłada się na poprawę wyników sprzedażowych. Istnieje wiele rodzajów działań marketingowych w internecie. Bardzo popularną formą marketingu jest, np. tworzenie reklam za pośrednictwem platform Facebook Ads oraz Google Ads. Przy użyciu powyższych narzędzi możemy stworzyć reklamy w formie zdjęć lub filmów, które będą przeznaczone dla konkretnej grupy odbiorców. Mówiąc o marketingu internetowym nie sposób nie wspomnieć również o pozycjonowaniu SEO. W tym artykule dowiesz się czym właściwie jest pozycjonowanie stron internetowych oraz dowiesz się jak działa sprawdzanie pozycji w Google.
Pozycjonowanie SEO – czym właściwie jest?
SEO to zbiór wszelkiego rodzaju działań, które mają na celu podniesienie pozycji danej strony internetowej w wynikach wyszukiwania przeglądarki. Do podstawowych zadań SEO należy zaliczyć edycję stron pod kątem wymagań algorytmu Google oraz budowanie pozytywnego wizerunku strony internetowej. Należy zdać sobie sprawę z tego, że każda strona internetowa, która wyświetla się w wyszukiwarce Google jest dokładnie sprawdzana przez roboty, które oceniają jakość danej witryny na podstawie określonych parametrów. Oznacza to, że należy zadbać o odpowiedni układ strony internetowej, a także zoptymalizować ją pod kątem urządzeń mobilnych. Są to oczywiście przykładowe kwestie, o których należy pamiętać podczas pozycjonowania SEO.
Monitoring pozycji – na czym polega?
Monitoring pozycji to jedno z określeń, z którym można spotkać się w marketingu internetowym. Jest to określenie na stałą obserwację i analizowanie miejsca danej strony internetowej w wynikach wyszukiwania. Monitoring pozycji polega przede wszystkim na regularnym sprawdzaniu, jak prezentuje się pozycja danej witryny po wpisaniu określonych słów kluczowych. Na pozycję poszczególnych fraz w wynikach wyszukiwania wpływa również kilka innych czynników, takich jak pamięć przeglądarki czy lokalizacja. Prawidłowo działający monitoring pozycji umożliwia szybkie wykrywanie i usuwanie błędów dotyczących indeksowania danej witryny przez wyszukiwarkę. Jest to zatem niezwykle przydatne narzędzie, które pozwala poprawić efektywność działań SEO.
Pozycjonowanie stron cena
Każdy przedsiębiorca wie jak ważnym elementem prawidłowego funkcjonowania biznesu jest odpowiedni marketing. Właściciele stron internetowych powinni zatem zadbać o odpowiednią optymalizację pod kątem SEO. Na rynku istnieje wiele firm, które specjalizują się w pozycjonowaniu stron internetowych. Jedną z nich jest Blumo – agencja marketingu internetowego, która zajmuje się, m.in. tworzeniem witryn od podstaw, zgodnie z zasadami SEO.
Warto skorzystać z usług profesjonalistów, ponieważ nauka SEO zajmuje wiele lat i bardzo często wymaga popełnienia wielu błędów po drodze. Zdecydowanie lepiej poświęcić ten czas na rozwój własnego biznesu i wdrażanie nowych pomysłów. Koszt opracowania strategii SEO oraz monitorowania pozycji wynosi ok. 400 zł miesięcznie, natomiast działania optymalizacyjne potrafią kosztować od 300 do nawet 4000 złotych. Cennik pozycjonowania stron jest często możliwy do negocjacji dzięki indywidualnemu podejściu do każdego klienta.